Πέμπτη, Φεβρουαρίου 18, 2010

How come...

Ενα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το blogging ειναι ότι συχνά η "έμπνευση" η οι ιδέες για αυτά που ελπίζω να ενδιαφέρουν μου έρχονται πιο συχνά όταν είμαι μακριά από τα pc μου...
Συνήθως μάλιστα όταν οδηγάω είναι που μου έρχονται τα περισσότερα...

Μετά φτάνω σπίτι, και den θυμάμαι τίποτα...

Κάποιες φορές όμως αρκεί ένας στίχος από ένα τραγούδι την σωστή στιγμή για να μου δώσει το έναυσμα...

Εν προκειμένω ,αν και έχω άλλο μουσικό blog (djpapapete.blogspot.com), έχω να σας "βάλω" ένα τραγουδάκι να ακούσετε...
Ο καλλιτέχνης είναι ο Ray La Montagne εξ Αμερικής. Γιός μιας περιπλανόμενης μητέρας και ενός βιαίου πατέρα (επάγγελμα μουσικός) δεν θέλησε να ασχοληθεί αρχικά με την μουσική. Κάποια στιγμή δούλευε σε ένα εργοστάσιο που έφτιαχνε παπούτσια. Μια μέρα άκουσε ένα τραγούδι του Stephen Stills το "Treetop Flyer". Ας ακούσουμε πρώτα αυτό!




Άκουσε λοιπόν το τραγούδι ο ray και αποφάσισε να τα παρατήσει όλα και να γίνει μουσικός-τραγουδοποιός. έχει βγάλει τρια άλμπουμ. Το τραγούδι του οπόίου ο στίχος άγγιξε εμένα ήταν το How Come. δώστε βάση:


Τον τελευταίο καιρό με έχει πιάσει πάλι μια ειδησεολαγνεία... Οι δικοί μου παραπονιούνται ότι όλη μέρα ακούω ειδήσεις στο ράδιο, η τις διαβάζω στο ίντερνετ. Το θέμα το οποίο με απασχολεί κυρίως είναι τα οικονομικά της χώρας, η οικονομική κρίση κλπ. ώρες-ώρες κι εγω δεν ξέρω γιατί τα ακούω. Έχω απηυδύσει με όλους. Ομολογώ ότι ο πρωθυπουργός μας μου εμπνέει μια εμπιστοσύνη. Και κατανοώ πως η χώρα μας σίγουρα βρίσκεται σε μια πάρα πολυ δύσκολη θέση. Με πνίγει κι εμένα το δίκιο. Τόσα χρόνια πάω με το σταυρό στο χέρι και τι κατάλαβα? Είμαι κι εγώ έρμαιο των καταστάσεων. Δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει αύριο, αλλά μήπως ξέραμε και ποτέ. Απλά τώρα ξέρουμε ότι δεν ξέρουμε...
Όπως τα λέει και ο Ray...
People on the street now
Faces long and grim
Souls are feeling heavy
And faith is growing thin
Fears are getting stronger
You can Feel them on the rise
Hopelessness got some by the throat you can see it in their eyes
I said how come
How come
Everybody on a shoestring
Everybody in a hole
Everybody crossing their fingers and toes
Government man spin his politics till he got you pinned
Everybody trying to reach out to each other
But they don't know where to begin
I said how come
I can't tell
the free world
from living hell

I said how come
How come
all I see
is a child of god
in misery
I said how come the pistol now as profit
The bullet some kind of lord and king
But pain is the only promise that this so called savior is going to bring
Love can be a liar
And justice can be a thief
And freedom can be an empty cup from which everybody want to drink

I said how come
I can't tell
the free world
from living hell
I said how come
How come
all i see
is a child of god
in misery
I said how come
Its just man killing man
Killing man
Killing man
Killing man
Killing man
I don't understand
Its just man killing man

Τα bold δικά μου...

ΥΓ Προς όλους τους υπεύθυνους...

Δεν μας ενδιαφέρει κύριοι να περάσετε τα επόμενα χρόνια ψάχνοντας να βρείτε τους υπεύθυνους. Διότι η απάντηση είναι απλή. Υπεύθυνοι είμαστε όλοι. Εσείς που τα κάνατε κι εμείς που δεν αντιδρούσαμε τόσο καιρό. Το δίκαιο θα ήταν μαζί με τους ΔΥ και τον απλό κοσμάκη να πιάσετε και να πάρετε πίσω από όλους τους κυβερνώντες και κυβερνητικούς ότι περιουσία έκαναν αυτοί και οι οικογένειες τους, τα τελευταία 30 χρόνια να τελειώνουμε. Και ας έρθει κάποιος από αυτούς να μας πει ότι είναι άδικο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου