Κυριακή, Απριλίου 26, 2009

Σήμερα είναι κυριακή!

Θυμάστε εκείνη την εκπομπή? Αν θυμάμαι καλά σηματοδοτούσε το ξεκίνημα της Κυριακάτικης τηλεόρασης, τότε που δεν υπήρχε τηλεόραση 24/7. Τότε που αν σηκωνόσουν μες τη νύχτα να δεις TV σε καλωσόριζε ένα μακρόσυρτο ιιιιιιιιιιι και κάτι περίεργοι κύκλοι με τραγωνάκια και σημαίες τερματισμών...

Στην δική μου βερσιόν της εκπομπής, (sic) σας καλωσορίζει αυτό.



Ομολογώ ότι έψαχνα άλλη εκτέλεση, αυτή της Ruth Brown (ψάχτε το ,καταπληκτικό, αξίζει!!)

Ένας καλός φίλος μου και λάτρης της blues/jazz μου έστειλε αυτό το λινκ και σας το παραθέτω... Εμείς δακρύσαμε, σειρά σας τώρα.

http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=2539741

Τέλος μια επίσκεψη στη "δική" μου εκκλησία δεν θα ήταν ολοκληρωμένη χωρίς λίγο:




Την καλημέρα μου...

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα από μια βόρεια και βροχερή Πέμπτη που μοιάζει με Σάββατο, είναι μεγάλη σαν τριήμερο και γλυκειά σαν Κυριακή :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή