Σάββατο, Δεκεμβρίου 19, 2009

Ον πολιτικό...

Αναρωτιέμαι ώρες-ώρες, αν είναι ο έλληνας μέσα μου που μου βγάζει αυτό το αρρωστημένο fascination με την πολιτική. Πάντα είχα ένα ενδιαφέρον , υγιές πιστεύω, από την άποψη πως ένιωθα (και νιώθω) πως ο τόπος μας χρειάζεται μια καλή αλλαγή. Αλλά τον τελευταίο καιρό έχω πιάσει τον εαυτό μου να... ασχολείται με το ποιός βγήκε αρχηγός στη ΝΔ (μπλιάχχχ...) Ομολογώ δεν περίμενα να βγει ο Σαμαράς, πράγμα που ίσως δείχνει πόσο άσχετος είμαι. Πάντως πρόσφατα σε συζήτηση μεταξύ γνωστών στα ιωάννινα, συνειδητοποίησα πόσοι και πόσο, μισούν το μητσοτακέικο. και μιλώ για οργανωμένα μέλη του κόμματος.

αυτό που με έχει απασχολήσει περισσότερο όμως είναι τα τελευταία γεγονότα, κυρίως το θέμα της ενδεχόμενης χρεωκοπίας της χώρας. Και το ποιό λυπηρό είναι πως εμείς οι ίδιοι στην πλειοψηφία μας είμαστε αυτοί που έχουμε διαιωνίσει αυτές τις συμπεριφορές που θα σημάνουν πιθανώς και το τέλος της Ελλάδας όπως την ξέραμε. Ρουσφέτια, δημοσιουπαλληλίκι, ανευθυνότητα, παρτάκηδες όλοι... έφτασε όμως ο κόμπος στο χτένι!!!

Άντε να δούμε τι θα φέρει το εγγύς μέλλον...