Κυριακή, Απριλίου 04, 2010

Χριστός Ανέστη...

Είναι η ώρα 12.33, βράδυ Μεγαλου Σαββάτου. Ομολογώ φέτος ένιωσα (και νιώθω) ίσως το λιγότερο "πασχαλινός" από ποτέ. Αντιμετώπιζα κάτι προβλήματα και με το "Χριστουγεννιάτικο" πνεύμα, ήρθε τώρα να προστεθεί σε αυτό και η έλλειψη του "Πασχαλινού" πνεύματος.

Και πως να αισθανθώ? Έτσι κι αλλιώς η σχέση μου με την Χριστιανική Ορθόδοξη Εκκλησία δεν ήταν ποτέ ιδιαίτερα στενή. Τα πιστεύω μου όσον αφορά τον Ιησού κλπ. είναι προσωπικά. Ας πω απλά ότι δεν είμαι άθεος. Αλλά η εκκλησία? Μια απογόητευση σκέτη.

Είμαι από τους πρώτους που υποστηρίζουν ότι θα έπρεπε να φορολογηθεί. αλλά αυτοί δεν μασάνε, αρνούνται. Γελοίοι εκπρόσωποι (νομίζουν) του Θεού. Μήπως όμως τελικά αυτοί είναι οι ξύπνιοι και μεις οι πιστοί-ιδεαλιστές οι χαζοί?

Κατά τη γνώμη μου η Εκκλησία δεν θα έπρεπε να έχει οποιαδήποτε περιουσία πέραν των ναών (και αυτό μόνο για λόγους οργάνωσης, συντήρησης) και κοινωφελών ιδρυμάτων. Όλοι οι ιερείς θα έπρεπε να είναι φτωχοί , σεμνοί και τίμιοι.


Τα είπαν και καλύτερα από μένα τα παιδιά του Ράδιο Αρβύλα... Λλλά δεν βρήκα το σχετικό βίντεο να το αναρτήσω.


Τώρα σχετικά με την... κρίση, μια περίεργη ησυχία δεν έχει πέσει? Είχαμε όλη αυτό το πανηγύρι με την ΕΕ και την ΕΚΤ να "υποχρεούνται να μας βοηθήσουν (υποσχόμενοι μια βοήθεια την οποία επίσημως δεν έχουμε ζητήσει, ούτε χρειαζόμαστε...) Καλά μας περνάνε για ηλίθιους?

Αυτή η ησυχία με φοβίζει... κάτι σαν την ηρεμία πριν από την καταιγίδα μου φαίνεται...

Η κατάσταση φαίνεται πραγματικά αδιέξοδη. Και σε ένα παραλληλισμό με πολλούς δανειολήπτες, η χώρα μας συνεχίζει να δανείζεται, για να παρατείνει λίγο ακόμη την κατάσταση μπας και τι? Μήπως κερδίσουμε κάποιο λαχείο?

Στους οικονομικούς κύκλους του εξωτερικού δεν συζητιέται πια το αν αλλά το πως θα ήταν καλύτερο να χρεωκοπήσουμε. Αλά Ουρουγουάη η αλά Αργεντινή? Εν τω μεταξύ το χρέος της Ελλάδας είναι όσο ήταν της Αργεντινής ΚΑΙ της Ρωσίας όταν χρεωκόπησαν τελευταία φορά...

Οι τράπεζες εδώ ήδη μας καλούν όλους σε αναδιαπραγμάτευση των δανείων μας. Έχω ακούσει και το εξής, ότι είναι ασφαλισμένες αλλά όχι για όλο το ποσό και πανε να καλύψουν τώρα το υπόλοιπο με την αναδιαπραγμάτευση. Ποιός ξέρει?

Διαβάζω το blog μου από πέρσι τέτοια εποχή και δεν βλέπω ουσιαστικές διαφορές, αναρωτιέμαι όμως τι θα γράφω του χρόνου τέτοια εποχή...

Άντε Χριστός Ανέστη αναγνώστες μου!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου