Σάββατο, Ιουλίου 09, 2011

Προ(φ)υλακισμοί βουλευτών...

Λοιπόν λένε ότι η Κέρκυρα και οι αγανακτισμένοι της έδειξαν το δρόμο στο θέμα των προπηλακισμών των βουλευτών. Η γνωστή (πια) ιστορία με τους βουλευτές, το εστιατόριο του ομίλου και το καίκι...

Ήμουν εκεί. δεν μπορώ να το αρνηθώ, υπάρχει και το σχετικό βίντεο. Με την ντουντούκα στο χέρι δίνω κάποια συνθήματα. Δεν αισθάνομαι καμιά ανάγκη να δικαιολογηθώ. (αλλά κ.Πρωθυπουργέ, σας διαβεβαιώ, δεν είμαι, ούτε υπήρξα ποτέ, μέλος του ΣΥΡΙΖΑ...) Η κίνηση μας τότε ήταν καθαρά αυθόρμητη. Έχω ακούσει διάφορα σχόλια εν τω μεταξύ, ως εξής:

Σχόλιο 1:
"Καλά κάνατε και τους ρίξατε πέτρες, κρίμα που δεν πετύχατε κανέναν..." "Μα δεν ρίξαμε!!" "Α, κρίμα, έπερεπε να είχατε ρίξει...."
Σχόλιο 2
"Συγχαρητήρια, αλλά..."  "Ξέρεις δεν ρίξαμε πέτρες..."  " Αμ το'λεγα εγώ αποκλείεται ο Πέτρος να είχε σχέση με κάτι τέτοιο!!"
Σχόλιο 3
"Θέλω να σου σφίξω το χέρι, καλά τους κάνατε..."

Τέλος πάντων για να κλείσω το θέμα αυτό και να πάω στο προκείμενο, πέτρες δεν ρίχτηκαν. Κάποιος έριξε ένα άδειο πλαστικό μπουκάλι κάποια στιγμή, και μπορεί να γλίστρησε κάνα χαλικάκι από όσους ανέβηκαν στα τείχη για να βλέπουν καλύτερα... Μίλησα όμως με φίλους που ήταν κάτω στον όμιλο για φαγητό και μου είπαν ότι δεν είδαν πέτρα να πέφτει... Ο κ. Βρεττός και οι όμοιοι του φρόντισαν βέβαια να δημιουργήσουν τις χειρότερες εντυπώσεις... Από την άλλη πρέπει να πω ότι νιώσαμε πολύ ωραία όταν μάθαμε για το καίκι και ακόμη καλύτερα όταν είχαμε την ευκαιρία να τραγουδήσουμε εκείνο το αγαπημένο τραγούδι των εκδρομών, από τα σχολικά μας χρόνια, με ανανεωμένο μπρίο... "Ήταν ένα μικρό καράβι, ήταν ένα μικρό καράβι..."

Τις τελευταίες μέρες βέβαια έχουν αυξηθεί οι περιπτώσεις "ενοχλήσεων" και "προπηλακισμών" βουλευτών...

Και βέβαια αρχίζουν και σφίγγουν οι κώλοι...
Μάθαμε κι εμείς λοιπόν ότι η αξιότιμη βουλευτής μας κ. Γκερέκου, διοργάνωνε Φεστιβάλ Τεχνών 4ήμερο και σκεφτήκαμε, σαν γνήσιοι αγανακτισμένοι "μήπως να κάναμε μια έξυπνη δράση?" Ευκαιρία είναι. Ε λοιπόν δεν χρειάστηκε. Μαθαίνω σήμερα ότι έχουν γίνει ήδη ρεζίλι από μόνοι τους...

Προχτές, στην παρουσίαση του φεστιβάλ η κ. Γκερέκου, έκανε την εξής δήλωση: "Πέρα από αυτό, έχει δημιουργηθεί ένα συνολικά έντονο αρνητικό κλίμα, με τα καθημερινά περιστατικά και τις πράξεις βίας κατά προσώπων που σχετίζονται με την πολιτική. Για το εξαιρετικά σημαντικό αυτό θέμα, έχω συγκεκριμένη άποψη, την οποία είμαι πρόθυμη να την καταθέσω δημόσια ανά πάσα στιγμή μου ζητηθεί - αλλά θα παρακαλούσα η στιγμή αυτή, να μην είναι τώρα."

Σήμερα πρώτη μέρα του φεστιβάλ, μαθαίνω ότι έγινε έλεγχος στις τσάντες όλων των παρευρισκομένων και υπήρξε και αρκετά μεγάλη, για τα Κερκυραικά δεδομένα, αστυνομική παρουσία.... Επίσης η κ. Γκερέκου μαθαίνω πως κυκλοφορεί με μπράβους... Ωραία εικόνα!!

Φεστιβάλ τεχνών μετά σωματικής έρευνας και πολιτικοί που φοβούνται να κυκλοφορούν στους δρόμους. Δεν ξέρω για σας αλλά μου θυμίζει άλλες εποχές...

Προσωπικά δεν έχω καμία επιθυμώ να ασκήσω οιαδήποτε βία εναντίον οποιουδήποτε, έστω κι αν αυτοί μας ασκούν την δική τους μορφή βίας εδώ και καιρό. Δεν μπορώ να πω όμως ότι δεν χαίρομαι που αρχίζουν να φοβούνται και λιγάκι. Γιατί μέχρι τώρα πολύ "άτρωτοι" την είχαν δει, και "υπεράνω"...

Ελπίζω πάντως τους μπράβους να μην τους πληρώνουμε πάλι εμείς!! Κι οσο για τους προπηλακισμούς δεν με ενδιαφέρουν, προφυλακισμούς θέλω να δω εγώ!!! (των υπευθύνων βουλευτών κλπ.,εννοείται)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου