Παρασκευή, Ιανουαρίου 02, 2009

I've got a silver machine....

Δεν έγραψα κάτι να αποχαιρετίσω το 2008. Και δεν έχω και κάποια ιδιαίτερη διάθεση να καλωσορίσω το 2009... Αυτές οι γιορτές είχαν κάτι το λυπηρό γενικότερα. Κάποιες προσωπικές απώλειες, σε συγγενικό αλλά και φιλικό επίπεδο, ο θανάτος (δολοφονία - μην το ξεχνάμε) του Αλέξη, η απτή πια οικονομική κρίση, οι επιθέσεις των Ισραηλινών στη Γάζα, συνομώτησαν να μην έχουν αυτές οι γιορτές κάτι το ιδιαίτερο να χαρούμε.

Το 2008 σαν χρονιά, είχε όμως και τα θετικά του. Για μένα άρχισε με τη γέννηση του 3ου μου παιδιού, του Χριστόφορου. Προσπαθώ τώρα να σκεφτώ κάτι άλλο το συνταρακτικό και το μόνο που μου έρχεται είναι η εκλογή του Ομπάμα στις ΗΠΑ... χαχαχα! Οκ ίσως ποιός ξέρει, να είναι κάτι θετικό. Δεν μπορούμε να ξέρουμε ακόμα... άλλο γεγονός της χρονιάς, ήταν ο 4ος γάμος του πατέρα μου...

Κατά τα άλλα ήταν και η χρονιά που έγινα blogger. τις προάλλες συνάντησα έναν φίλο στο δρόμο και μου είπε πως το διαβάζει!! Τι χαρά.

Έχω λοιπόν και μια ανακοίνωση σχετική. Οταν ξεκίνησα το blogging, δεν είχα κάτι το ιδιαίτερο στο μυαλό μου πέρα από το να επικοινωνήσω με κάποιες ιδέες και σκέψεις, με αυτό τον βολικό ομολογουμένως, τρόπο. Εδώ και καιρό, σκέφτομαι να γράψω κάτι σχετικό με τον μεγάλο μου έρωτα, και επειδή ξέρω πως έχω πολλά να πω για αυτόν, δεν ήθελα να τα ανακατέψω με αυτά του ήδη υπάρχοντος blog. Ξεκίνησα λοιπόν ένα blog ακόμα, το DJ Papapete's Magical Musical Time Machine, με σκοπό οι αναρτήσεις του να έχουν να κάνουν μόνο με τη μουσική... Τη μουσική που τόσο αγαπώ, που τόσο μεγάλο ρόλο έχει παίξει στη ζωή μου. Μια ζωή γεμάτη μουσική!!

Όσοι πιστοί λοιπόν προσέλθετε... Σας περιμένω και εκεί. Θέλω να δω σχόλια! Και να μοιραστούμε εμπειρίες από live η μουσικά νέα!

Ένα τελευταίο που ήθελα να σας θέσω περισσότερο ως ερώτηση, ειδικά σε εσάς τους fellow bloggers εκεί έξω.

Καθόμαστε (και καθόσαστε...) και γράφουμε με τις ώρες, το μακρύ μας και το κοντό μας, μερικοί με οίστρο και ιδιαίτερο ταλέντο, μέρα πάρα μέρα καμιά φορά, κείμενα. Αυτά που γράφετε τα κάνετε backup? Η τα γράφετε πρώτα κάπου και μετά κάνετε copy paste? Γιατί αναρωτιόμουν τι θα γινουν όλα αυτά τα μαργαριτάρια αν "πέσει το σύστημα"? Η αν ο blogger η όλοι αυτοί οι παροχοι δικτυακού χώρου, αποφασίσουν να πάψουν να παρέχουν χώρο?

δεν ξέρω, μια σκέψη έκανα. Περιμένω απαντήσεις. Εγώ πάντως δεν κρατάω αρχείο των αναρτήσεων μου. Και δεν θέλω κακίες του στυλ "δεν υπάρχει λόγος να κρατάς, ..."

Και...

Λοιπόν εγώ θυμάμαι πιο μικρός, ένα από αυτά που λαχταρούσα για τις γιορτές, ηταν να δω τα βιντεάκια με την ανασκόπηση από τα αστεία των σπορ, γιαυτό και σας παραθέτω ένα ανάλογο!!




αντε γειά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου