Κυριακή, Ιουλίου 18, 2010

που είναι οι ροκάδες τση κέρκυρας οεο??

Χθες το βράδυ ξεκίνησε το 2ο Corfu Rock around the island festival. Έπαιξαν μεταξύ άλλων οι Rosebleed , ο Σταύρος Μιχαλακάκος, ο Craig walker (πρώην τραγουδιστής των Archive) και οι Sediment Bruise. Σήμερα ακούσαμε μια ακόμη σχολική μπάντα (όχι πολύ καλή...) τους 3 κι ο κούκος, τον Γιώργο Γάκη με τους junior troublemakers (πολύ καλοί) και τους phase reverse (metal!!)

Και χθες και σήμερα δεν ήταν πάνω από 100 άτομα εκεί στην καλύτερη. Και αν υπολογίσεις ότι οι μισοί πρέπει να ήταν οικογενεια και γκομένες των μουσικών μιλάμε για ΛΥΠΗΡΗ κατάσταση!

Γιατί ρε γαμώτη μου?

10 χρόνια που ήμουν σε μπάντα τοπική , το παράπονο το είχα κι εγώ. Ξέρω πως είναι άδικο να κρίνω εξ ιδίων τα αλλότρια και ίσως είμαι ειδική περίπτωση. Έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα για συναυλίες. Αλλά εδώ είναι στην πόρτα μας! Στις αλυκές ποταμού!

που πήγαν όλοι οι ροκάδες της κέρκυρας? Τους πάτησε το τραίνο? (που δεν έχουμε...)

Τι να πω δεν ξέρω. μετά γκρινιάζουε ότι δεν γίνονται happening, δεν έχουμε που να πάμε κλπ...

Τελικά ίσως κάποιοι έχουν δίκιο. Η Κέρκυρα και οι κερκυραίοι το μόνο που ξέρουν είναι απο φιλαρμονικές και καφέ στο λιστόν...

Ου να μου χαθείτε!

Ο ροκάς πρέπει να ιδρώσει και λίγο, να κάτσει και λίγο στο χορτάρι να σκονιστεί ο κώλος του για να αξίζει την ταμπέλα... δεν τη φοράμε έτσι και πάμε. Η ροκιά δεν είναι μόνο στο ipod είναι και στη πραγματικότητα.

όλοι αυτοί οι μουσικοί, έκαναν τόσο δρόμο, τόσες πρόβες,(ακόμη και οι χειρότεροι...) τόση προσπάθεια και αυτό είναι το ευχαριστώ τους?

Απαξιώ να πω περισσότερα.

ένα μόνο τελευταίο.

Αύριο παίζουν οι D7, οι Blues People Unlimited (Blues,soul and funk από τα Γιάννενα) και οι Μπλέ!! Ελπίζω να δω περισσότερο κόσμο εκεί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου