Παρασκευή, Ιουλίου 30, 2010

Είμαστε έτοιμοι?

Μέσ στη δίνη της καλοκαιρινής σαιζόν, εύκολα ξεχάστηκα και δεν παρακολουθώ τις εξελίξεις με το ίδιο σθένος που τις παρακολουθούσα όταν είχα περισσότερο χρόνο, δηλ τον χειμώνα...

όμως οι εξελίξεις τρέχουν. Και δυστυχώς οι περισσότεροι από μας δεν ξέρουμε που θα μας βγάλουν. Η απεργία των φορτηγατζήδων, οι τρομοκρατικές ενέργειες της "Σέχτας", τα πρώτα ακούσματα για στάσεις πληρωμών είναι άκρως ανησυχητικά. Μέσα σε όλα αυτά, έχουμε και τις δημοτικές εκλογές που πλησιάζουν.

Εδώ κι αρκετά χρόνια η ιδέα παίζει στο μυαλό μου να θέσω υποψηφιότητα στις δημοτικές εκλογές. Μέχρι τώρα αυτό που με σταματούσε ήταν κυρίως η επιθυμία μου να μην σχετιστώ με κάτι τόσο βρώμικο όσο η πολιτική έστω και σε τοπικό επίπεδο. Έχω βαρεθεί όμως και κυρίως φοβάμαι "όλα αυτά που θα γίνουν για μένα, χωρίς εμένα..." που λέει και το τραγούδι. Σωστός πολίτης είναι ο ενεργός πολίτης. Κάπου ντρέπομαι να γυρίζω συνεχώς την πλάτη μου σε όλο αυτό το χάλι.

τελευταία έχει ακουστεί μια νέα κίνηση στο διαδίκτυο, και πιο συγκεκριμένα στο facebook, αποτελούμενη από Κερκυραίους που έχουν απηυδήσει και αυτοί. Γνωρίζω λίγους από αυτούς και ελπίζω σύντομα να γνωρίσω και περισσότερους. Δεν ξέρω τι μπορεί να βγει από όλο αυτό, ελπίζω κάτι καλό. Πρόκειται για το ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑ και αποτελείται από ανθρώπους που δεν έχουν εμπλακεί στην πολιτική ως τώρα, είναι "φρέσκοι".

Αυτό που αναρωτιέμαι όμως γενικότερα, είναι το εξής. Είμαστε έτοιμοι? Είμαστε έτοιμοι να εγκαταλείψουμε το οποιοδήποτε προσωπικό συμφέρον για το κοινό καλό? Είμαστε έτοιμοι να ακολουθήσουμε τους κανόνες της τιμιότητας, της σωστής συμπεριφοράς και να ορθώσουμε το παράστημα μας, κόντρα σε οποιοδήποτε συμφέρον ακόμη και των συγγενών μας, η του ίδιου μας του εαυτού. Εγώ τέτοιους ανθρώπους θέλω να δω να ασχολούνται με τα κοινά. Ανθρώπους με όραμα και τιμιότητα. Ανθρώπους που επιθυμούν να δώσουν αφιλοκερδώς. Ανθρώπους που δεν γνωρίζουν τι σημαίνουν οι λέξεις νεποτισμός, δωροληψία, υπεξαίρεση, εκβιασμός και κατάχρηση εξουσίας. Τέτοιους ανθρώπους θέλω να δω να κατεβαίνου στις εκλογές. Και με τέτοιους μόνο έχω την διάθεση να συνεργαστώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου